VERZENDEN & LEVERTIJD

De verzendkosten worden automatisch berekend in het winkelmandje. Kleine pakketjes worden binnen 48 uur verwerkt en verzonden, met uitzondering van weekend- en feestdagen. Haardstunter.nl is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijden het transport.

Kleine pakketjes gaan per pakketpost . Bij grotere zendingen wordt gebruikt gemaakt van een transportbedrijf. Wij kunnen deze hoge kwaliteit haarden aanbieden tegen zo’n enorm lage prijs, omdat de verzending rechtstreeks vanaf de fabrikant plaats vindt.

Leveringen van Haardstunter.nl zijn over het algemeen vrij groot, en kunnen niet door een brievenbus. Er dient dus iemand aanwezig te zijn om de goederen in ontvangst te nemen tijdens kantooruren. Denkt u hier aub aan bij het opgeven van het afleveradres.

Wij hebben geen invloed op de planning van de transportbedrijven of de post.

Op de pagina “afrekenen” worden eventuele verzendkosten berekend na het invullen van uw adres.

Indien uw bestelling via een klein pakket verzonden wordt, ontvangt u een track & trace link om uw pakket te kunnen volgen. Zo kunt u direct zien wanneer uw pakket wordt verwacht en/of er eventuele vertragingen zijn.

Standaard bezorgd PostNL het pakket bij uw buren als u niet thuis bent. Als dit niet lukt laat de pakketbezorger een bericht bij u achter met een niet-thuiscode. Met deze code kunt u een nieuwe bezorging plannen voor de tweede bezorgpoging. U moet wel eerst inloggen. Voor de tweede bezorgpoging kunt u zelf de locatie, dag en tijdstip kiezen. Als er dan niemand thuis is, kunt u uw pakket de volgende dag vanaf 15.00 uur ophalen bij een PostNL locatie. Neem dan wel uw legitimatiebewijs mee.

Bezorging geschiedt door een transporteur.
Eventuele verzendkosten worden tijdens het bestelproces weergegeven.

Haarden (indien op voorraad) worden doorgaans binnen 2-5 werkdagen afgeleverd, met uitzondering van weekend- en feestdagen. Tijdens vakantieperiodes geldt voor haarden die niet voorradig zijn een langere levertijd in verbrand met fabriekssluiting. Bij twijfel kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen.

Haarden worden soms op een pallet bezorgd. U dient zelf zorg te dragen voor het opruimen van de pallet en verpakkingsmateriaal.

Er dient wel iemand aanwezig te zijn voor ontvangst.  Zendingen waar niemand aanwezig is om de zending in ontvangst te nemen, gaan retour. Hiervoor zullen extra kosten worden berekend.

Haardstunter.nl neemt van tevoren contact met u op om een passende datum te prikken. Na het instemmen van de voorgestelde datum wordt de haard verzonden en geleverd. Indien u niet thuis bent op de afgesproken datum, brengt de transporteur de haard terug naar de opslag. Daarna wordt een tweede datum, in overleg met u, besproken en vastgelegd. Indien een tweede afleverpoging nodig is, zijn hier extra kosten aan verbonden.

Haarden worden tot aan de eerste drempel op straatniveau (indien mogelijk) afgeleverd.

De toegangsweg dient vrij van obstakels te zijn. De haard wordt met een steekwagen/palletwagen afgeleverd. De transporteur of Haardstunter.nl kan niet aansprakelijk worden gesteld voor schade en/of gevolgschade aan het product en/of aan uw eigendommen etc.  Het afleveradres dient toegankelijk te zijn voor vrachtwagens.

De goederen dienen direct door u gecontroleerd te worden op zichtbare beschadigingen of tekorten. Reclamaties achteraf worden niet in behandeling genomen, tenzij het om een gebrek gaat die valt onder de fabrieksgarantie.

Wanneer een product niet meer leverbaar is, dan ziet u dit duidelijk vermeld op de specifieke productpagina. U kunt dan contact met ons opnemen om de levertijd te achterhalen of voor een alternatief voor uw gekozen product.

I.v.m. de corona pandemie zijn voorraden en levertijden momenteel erg onzeker.
Wij doen ons uiterste best om u van de juiste informatie te voorzien.